links boven

zaterdag 3 december 2016

KreaDoe 2016

KREADOE 2016


Het is alweer even geleden,
 maar ik wilde jullie toch mijn foto´s laten zien
 van de KreaDoe in Utrecht
 j.l. zaterdag 5 november 2016


Het was alweer een paar jaar geleden,
 dat ik er voor het laatst naar toe ben geweest.
 Ik had nog een dag vrij reizen van de NS,
 dus samen met mijn vriendin er op uit
naar de KreaDoe in de Jaarbeurshallen in Utrecht...


Het was teveel om in een dag allemaal goed te bekijken.
Er waren zovele leuke workshops te doen...



Al snel was ik mijn vriendin kwijt in de drukte....
En mijn telefoon deed het niet... geen bereik...
Whatsappen was ook al niet mogelijk...
Hoe vind je hier in die drukte iemand dan terug...
En we hadden ook niets afgesproken, 
wat eigenlijk vreselijk suf was...
Ik kon wel de hele tijd gaan zoeken,
maar dan miste ik ook weer, waar ik voor gekomen was...


Na wat ronddolen in de buurt
 waar ik haar voor het laatst had gezien,
had ik haar gelukkig zomaar vrij vlot weer
 teruggevonden op een bankje...
Lucky me!


We besloten nu op eigen gelegenheid rond te kijken..
Konden we zelf gaan kijken naar waarin we zelf in geinteresseerd waren,
 zonder elkaar steeds kwijt te raken. 
We spraken nu steeds om de zoveel tijd ergens af 
om wat te eten en te drinken en gezellig te chillen...
Dat ging een stuk beter....


De dag vloog voorbij, we hebben erg genoten!


Met weer een hoop ideeen erbij,
 vertrokken we weer naar huis..



Ook nog een klein workshopje gedaan....



De workshop met Pretex zou ik de volgende keer 
ook eens graag doen, maar het was daar zo druk,
dus kwam het er niet van...



Was erg leuk om te zien...





Al met al een hele leuke dag vol creatieve uitspattingen...


En ik heb ook nog een leuk 
YOUTUBE filmpje...
gemaakt van de
Kreadoe



Fijn Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

1 opmerking:

  1. leuk verslag... dit jaar niet naar utrecht geweest, maar naar de knit and knot dagen in tilburg... een grote hal vol met alleen garen !!!! was ook heel leuk! volgend jaar ga ik weer naar utrecht!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me