links boven

zaterdag 25 oktober 2014

Gehaakte bloempot

Bij de Karwei zag ik leuke potten en vazen
met touw omgehaakt!
Dat is leuk!
 Die ga ik zelf maken!


Zo gezegd, zo gedaan!


Bij de Action vond ik handige glazen potten,
 voor mijn kruidenplantjes...
Ik kocht gelijk mijn eerste Basilicum Kruidenpotje....
Er volgen nog meer!


Touw gekocht en aan de haak gegaan!


Eerst een rondje gehaakt voor de bodem en
toen 3 stokjes in 3e steek
vervolgens in elke toer 3 stokjes tussen de stokjes van de vorige toer...


 Gezellig op de vensterbank in de keuken....
Nu nog die gezellige gehaakte oma gordijntjes...
en dan is het helemaal af!
Nog even moed en tijd verzamelen,
maar als ik bezig ben, ben ik niet meer te stoppen...


Voorlopig nog plannen genoeg!

Super eenvoudig, maar met een leuk resultaat!

Fijn Weekeind!
Ik ben er even tussen uit een paar dagen,
maar ik kom gauw weer terug!

Groetjes Lindevrouw

7 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer dat het niet altijd moeilijk moet zijn om iets moois te maken! Erg leuk gedaan.
    Groetjes Daisy
    (http://molemiekeshobby.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en zo simpel om je huis op te vrolijken. Met touw en als kruidenbakjes heb ik nog niet gemaakt, maar dat ga ik nu zeker proberen.
    Ik deed dit met glazen (jam)potjes. En dan met leuke kleurtjes katoen. Om er van alles in te bewaren. Als pennenbakje, paperclipsenbakje, afvalbakje voor draadjes, Of gewoon omdat het leuk is en met bloemen erin.
    Ik maakte er een paar met de tulpensteek en als je die bij elkaar op een leuk dienblaadje zet is het feestje compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuk idee. Ook voor een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met heel eenvoudig materiaal maak je soms schitterende dingen. Heel knap gedaan!
    Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor en veel plezier de komende dagen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke, que bonito, me encantó!!!!! Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenvoud siert, hoe leuk is dat,.! Touw wat een goed idee!*

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me