links boven

dinsdag 2 april 2013

Nog en gehaakte stola!


Mijn Gehaakte Stola voor Koninginnedag is klaar!
My Crocheted Scarf for Queensday is ready!


Helaas had ik laatst op de Sunday Market in Amsterdam een beetje te weinig wol gekocht,
dus geen kwastjes eraan helaas.....

 Unfortunately I had recently at the Sunday Market 
 in Amsterdam a bit too little wool purchased,
 no tassels unfortunately .....


Het patroon van deze stola vind je hier op dit blog


The Dutch pattern of these stoles can be found

An English pattern you can find here:


 Rode rozen van de markt!

Red roses from the market!



Er volgen nog meer stola's, want als ik ergens aan begint,
komt er geen eind aan....hihi
Ik hou van de herhaling...
en dit patroon is lekker verslavend,
kan ik blindelings doen,
zonder na te denken...


There are still more stoles from me
 because if I start something,
 there will be no end to it .... lol 
I love the repetition ... 
and this pattern is nice and addictive, 
I can blindly do, 
without thinking ...


Ik hou er van overal te haken, waar ik kan, 
  in de auto,in de bus, in de trein, op de markt....

I love crocheting in the car, in the train, in the bus,
crocheting everywhere I can...

 
Op de foto's zie je eigenlijk niet de juiste kleur,
want het is in werkelijkheid echt een 
mooie warme oranje kleur!

groetjes Lindevrouw 

 On the pictures you see actually not the right color,
 because it is in fact  
a real beautiful warm orange color!
Greetings from Lindevrouw
Love to meet you here!!!

10 opmerkingen:

  1. Het is zo jammer dat de lezers niet kunnen voelen hoe heerlijk zacht de stola is, echt super mooi garen heb je gebruikt in een heel mooie kleur en ik kan het weten, want ik heb hem bijna af gezien en gevoeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je stola ziet er echt supermooi uit!
    Je hebt eer van je werk hoor, en prachtig gefotografeerd!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi ga zeker ook een keer maken :)

    Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, hij is zo prachtig geworden!
    Met deze stola scoor je ongetwijfeld.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRECIOSO!!!!!!!!
    ASI CALADO Y ESE COLOR.
    ME ENCANTA-
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig! Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur(en stola) zeg echt prachtig!! En ik krijg er gelijk zin in om te maken..spreekt me wel aan: makkelijk..ect ect. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Joke, ik ben zelf net begonnen aan een lace stola, maar dan gebreid.
    Haken schiet toch iets sneller op.
    Bedankt voor het leuke idee.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH deze is leuk!!!! Dank voor de inspiratie, gelukkig is haken helemaaaaaal niet verslavend ( sleep mijn werkjes overal mee naar toe, dus heel herkenbaar ;-) )
    Groetjes, Dominique

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me