links boven

maandag 3 december 2012

Gehaakte Muts

Om even door te borduren op het haakpatroon van het Ripple Babymutsje van Karin aan de Haak
moest ik natuurlijk even uitproberen 
om van dit patroon een grotere muts te maken...

Ik haakte met 2 draden Royal van de Zeeman
 en haaknaald 5 en een half,
gewoon het haakpatroon van het babymutsje!
Ik hoefde helemaal niet te meerderen...
Met dikkere wol en/of dikkere haaknaald wordt het babymutsje vanzelf groter...

Ik heb een randje van de muts omgeslagen,
vond ik leuker staan... 

Gelukkig wilde mijn dochter even model staan
 voor deze mutsen..
De rode muts is voor haar 
en de zwarte muts is voor haar zus...
Ik had al voor beiden een bijpassende kolsjaal gehaakt!
Zie een van mijn vorige posts

Nu de kou er echt aankomt, is het heerlijk warm, 
als je met de fiets naar je werk moet!

3 opmerkingen:

  1. Nou Joke, dat hoefde je er niet bij te zetten, dat het je dochter is: als 2 druppels water lijkt ze op je! Mooie dame! En lekker warme mutsen, de dames hebben het maar getroffen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik heb meteen jou site toegevoegd aan mijn site hier word ik vrolijk van, wat een kleuren
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving your beautiful smile ;0) the hat are wonderful as well xx

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me