links boven

donderdag 22 september 2011

Knijperzak

Zoals jullie misschien al weten, sta ik op de markt
En zolang ik er sta, had ik een knijperzak voor alle knijpertjes 
om de borden boven  de marktkraam op te hangen 
en mijn spulletjes vast te prikken aan de borden boven de stal
Al een hele tijd, dacht ik, ik moet eens een andere haken, 
want deze valt van ellende uit elkaar...
Dus zo gezegd, zo gedaan.....
Het moest wel een hele stevige worden, 
dus kocht ik 3 bolletjes touw,
en heb een flinke lap gehaakt,
deze dubbelgeslagen en vast genaaid ....
Dit is dan mijn nieuwe knijperzak...
kijk hier mijn lieve knijpertjes....
Zo die is klaar!
Daar hangt ie dan aan de paal van de stal....
Hopelijk gaat deze nog jaren mee......







10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, je moet er maar even op komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien gaat die zeker nog jaren mee. Kreeg je geen zere handen door dat touw? Ik ben benieuwd hoe je het om de paal vastmaakt (met een .... knijper?) Goed idee!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slim idee van je om dat met touw te haken! Staat nog leuk ook.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee,zeg maar met touw haken deed dat niet zeer aan je handen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het touw was prima te haken, het deed niet zeer aan mijn handen. Met een ijzeren klem knijp ik de knijperzak aan de paal. En nu al heb ik er echt plezier van. Lekker functioneel!De oude zak heb ik nu eindelijk weggegooid...

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me