links boven

donderdag 4 februari 2010

Mijn Eerste blogbericht!!!

Gisteren liet mijn dochter op haar computer zien,
hoe je een blog moest maken...
En ze zei: Echt iets voor jou mam!
Ik was gelijk enthousiast!!!
 En vandaag ben ik maar gelijk gestart....
Eerst maar eens kijken hoe het allemaal werkt....


Via Blogger ben ik begonnen met mijn eigen weblog
Het is een gratis service van Google, die individuele gebruikers in staat stelt een weblog bij te houden...


De Geschiedenis van Blogger volgens Wikipedia[bewerken]

Blogger werd opgericht door Pyra Labs in augustus 1999. In februari 2003 werd Pyra Labs opgekocht door Google,
 die Blogger vervolgens integreerde met andere
 Google-producten.
In 2006 werd Blogger voorzien van een nieuwe lay-out ontworpen door Google en kreeg de service de naam Blogger Beta.
 De nieuwe versie ondersteunde privé-blogs (uitsluitend te lezen voor mensen die daarvoor toestemming hadden gekregen). 

Ook kreeg de nieuwe service verdere integratie in andere Google-producten:

Sinds december 2006 is Blogger uit bèta.
 In 2011 zijn er heel wat vernieuwingen gebeurd in de lay-out van Blogger.

wordt vervolgd...

Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me